Ste kdaj pomislili, če so vaši arhivski regali urejeni?
Nihče ne mara pretirano pospravljanja in to je popolnoma razumljivo, saj telo pogosto za to da nekaj lahko uredimo, to moramo še bolj razmetati, zato se nam najbolj splača, če preprosto poskrbimo, da je naše delovno okolje čim bolj urejeno že na samem začetku.
Ne glede na to, kako imamo razporejene delovne mize lahko najbolje poskrbimo za urejeno okolje tako, da so v delovno okolje vključeni tudi arhivski regali. Ti poskrbijo, da prav vsaka oseba v pisarni pravilno arhivira vse potrebne dokumente, načrte in vso ostalo papirologijo, lahko da tudi račune, če to ni urejeno na spletu. S tem, da so arhivski regali dobro urejeni smo naredili že več kot polovico tega, kar bi morali za to, da poskrbimo, da našega dela nikoli ne bo motilo to, da na primer kakšnega papirja ne bi našli ali da bi imeli probleme s tem, da bi se izgubili ključni dokumenti.
Prav tako morajo delovne mize same biti urejene in pospravljene, ne le papirji, ki se direktno tičejo delovanja podjetja. Prav vse delovne mize morajo biti do neke mere seveda, prilagojene za to, kakšno delo se opravlja za njimi in glede na osebne potrebe ljudi, ki sedijo za temi mizami. Prav nič ni hujšega kot to, da moramo delati za mizo, katere si ne moremo urediti tako kot bi si želeli, kar bi nam omogočilo še boljšo produktivnost in zadovoljstvo pri delu.
Prav tako je pomembno, da so delovne mize v prostoru pravilno razporejene se pravi tako ,da dajejo ravno prav zasebnosti, vendar da v pisarni oziroma delavnici še vedno omogočamo socialno delo, ne da se sodelavci srečajo le takrat, ko so v srečanje vključeni arhivski regali, saj sta dva zaposlena ponesreči ravno nekaj arhivirala za isto podjetje ali ravnokar zaključen projekt.